La colla de diables de l’Agrupa i els amics del Camell han organitzat diverses activitats i tallers per a la mainada durant el cap de setmana previ a la Festa Major. Els carrers de la vila s’han omplert de famílies amb ganes de Festa Major.
Els més menuts han estat els protagonistes. La Colla Infantil de Diables de Molins de Rei l’Agrupa i els Amics del Camell han preparat diferents tallers perquè els més petits del poble s’engresquessin amb la Festa Major i deixessin enrere les seves pors. Petits i grans podien esdevenir “Diables per un dia” a la plaça del Mercat, mentre que al pati de Ca n’Ametller es tractava de Despertar al Camell. Totes dues activitats han gaudit d’una gran afluència de famílies.
El pati de Ca n’Ametller s’ha omplert a vessar. Nens i nenes de totes les edats volien retrobar-se amb la bèstia més carismàtica del poble. Per un euro, els infants podien acostar-se per veure el Camell de ben prop i participar en diversos tallers que oferia l’entitat. Tocar els timbals, jugar a curses de camells teledirigits o pintar-se la cara de camell han estat algunes de les activitats més reclamades.
D’altra banda, a la plaça del Mercat, amb la colla de diables, la percussió i la pintura han estat les activitats estrella per totes les famílies que s’hi han apropat. Un públic que ja anava preparat per l’actuació d’unes hores després, on la colla ompliria de foc i espurnes els carrers de la vila. I és que dos anys després de la seva primera aparició, l’entitat ja compta compta amb 80 nens inscrits a més d’una llarga llista d’espera.
[sam id=”23″ codes=”true”]