Les obres a la plaça de la Bàscula, que serviran per millorar el paviment malmès i les voreres, s’executaran en un termini de dues setmanes. Part del mobiliari urbà també es millorarà en aquestes obres que compten amb un pressupost de 10.000 euros.
L’Ajuntament de Molins de Rei ha començat les obres d’arranjament de la Plaça de la Bàscula. Amb una inversió de 10.000 euros, l’objectiu d’aquestes es restaurar el paviment, que ja ha causat diverses ensopegades i caigudes entre veïns del municipi. Les obres, que van començar dilluns a càrrec de l’empresa molinenca Obras y Reformas Rojano, es realitzaran en un termini de dues setmanes i segons el consistori no afectaran al pas de vehicles ni de vianants.
El paviment i les voreres d’aquesta plaça es troben en mal estat a causa de les arrels dels arbres de la zona i pel pas del temps. El paviment serà estabilitzat amb noves peces de granit. El consistori també aprofitarà l’ocasió per millorar el mobiliari urbà. Els bancs i papereres de la plaça s’havien aixecat pels mateixos motius i també es posarà solució a aquest problema amb aquesta actuació recol·locant el mobiliari.
No se solucionará el problema hasta que de una vez por todas, se corten los mastodónticos árboles de dicha plaza , y se planten otros árboles más pequeños.
10.000 € es mucho dinero, Aprovechen para echar unas cargas de grava en la plana del parking de Llibertat y en el parking del CAP , que están hechos unos zorros,
quin mal t’han fet els arbres?
bufen el terre, i cada 10 anys , sant tornemi, i a càrrec del pressupost municipal.
Saps que son tallar arrels ? Amb un arbres tant grans es podem tallar una part dels arrels (propers) sense ferir l’arbre. En resposta al preu es veu que Encofa es una empresa sense anic de lucre… Daniel