L’exposició, organitzada per la Diputació de Barcelona, serà visitada per 700 joves de Molins de Rei. Està destinada a la prevenció de les drogodependències i es pot visitar a la Federació Obrera fins el proper 7 d’abril.

“Controles?” és una exposició destinada a la prevenció de les drogodependències que pretén arribar a tres col·lectius: adolescents d’entre 12 i 15 anys; joves a partir dels 16; i pares, mares i professionals docents. La intenció de la mostra és facilitar informació sobre les drogues i treballar els factors de protecció per prevenir-ne el consum, que avui en dia comença en molts casos al voltant dels 14 i 15 anys de mitjana.
A més, s’inclouen propostes educatives per als professionals i eines per tal que els pares millorin la comunicació amb els fills al voltant d’aquesta temàtica.
L’exposició, organitzada per la Diputació de Barcelona, es podrà visitar a la Federació Obrera fins el proper 7 d’abril. Durant les properes setmanes es preveu que la visitin uns 700 joves de diferents centres educatius a través de visites guiades realitzades per dinamitzadors de l’exposició.
Josep Oliva, diputat de Benestar Social i Salut Pública de la Diputació, ha dit durant la inauguració de la mostra que “l’exposició és un recurs que vol sumar i enfortir el treball de prevenció de drogodependències que es fa a nivell local”. Oliva va destacar l’enfocament transversal que es fa del tema a nivell educatiu a Molins de Rei. “Controles?”, inaugurada l’abril de 2012, ja ha passat per 17 municipis i ha estat visitada per 10.591 persones, de les quals 7.784 han estat escolars.