Amb la CUP ja són tres els partits de Molins de Rei que s’han sumat a la campanya de l’Assemblea Nacional Catalana “Els ajuntaments per la independència”.

Primer va ser ERC, després CiU i ara és la Candidatura d’Unitat Popular (CUP). El partit més votat de l’oposició el 2011 també signa els compromisos de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) de cara a les pròximes eleccions municipals del 24 de maig.
Aquesta campanya serveix perquè els alcaldes i candidats que signen el document anomenat “Els ajuntaments per la independència” es comprometin per lluitar perquè les eleccions al Parlament del 27 de setembre tinguin un “caràcter plebiscitari per escollir el futur polític del país”. L’acord incorpora un seguit de punts en els programes de les eleccions municipals per part de les formacions que ho signen per deixar constància d’uns “compromisos explícits” per a l’impuls del “procés d’emancipació nacional des dels consistoris”.
A més, si una d’aquestes candidatures aconsegueix l’alcaldia es farà una “declaració solemne” per part del ple municipal on s’opti per la creació de “l’Assemblea catalana de càrrecs electes i delegar-ne la representació municipal en l’alcalde o alcaldessa, que s’ha de comprometre a participar-hi activament”.
D’altra banda, l’acord també fa que els partits incloguin al seu programa electoral el compromís de “promoure governs de majoria independentista i/o facilitar l’elecció com alcalde del cap d’una de les llistes que incloguin els seus punts”.
Per part de la CUP, els encarregats de signar aquest acord han estat Roger Castillo, regidor i cap de llista a les pròximes eleccions, i l’actual regidora Mar Miralles. Des de l’ANC es feliciten pel “suport rebut per part de la CUP”. La signatura s’ha fet a la planta baixa de l’Ajuntament de Molins de Rei.
Avui no surt cap comentari dels simpatitzats de la cup dient d’utilitzar l’ajuntament per signar el manifest de l’ANC ? No tenen local…..es veritat que es un bar