L’aiguat que va caure dissabte a la tarda no va impedir que la cursa de bicicleta de muntanya que organitza One to One per Festa Major assolís un nou rècord de participants en la seva dotzena edició.

L’Open Infantil de BTT (Bicicleta Tot Terreny), organitzat per l’escola de ciclisme One to One, guanya, cada any, més pes dins el programa d’actes de la Festa Major de Molins de Rei. Si l’any passat la xifra de 101 inscrits suposava una fita mai assolida per a aquesta competició esportiva per als més petits, aquesta edició han tornat a batre el seu rècord. 127 infants s’hi han apuntat en aquesta edició.
El mèrit és encara més gran si es té en compte que pocs minuts abans de començar queia un fort aiguat que podria fer desistir les famílies d’apropar-se fins al turó de la plaça de les Bruixes, al barri de la Riera Nova. No obstant, gairebé tothom va venir, perquè els participants finals van acabar sent 122. De fet, la cita té cada cop més capacitat per atreure famílies de tot Catalunya que s’apropen fins a Molins de Rei.
Els diferents circuits que munten per aquesta plaça en forma de bosc es van omplir de famílies que animaven els seus fills en l’esforç que suposa aquesta cursa. Els més petits es limitaven a donar una volta circular pels peus del turó, però els més grans tenien camins més estrets, desnivells i corbes on havien de jugar amb la seva habilitat per sortejar els obstacles.

La prova es divideix en cinc categories. La que ha tingut més inscrits ha estat la Infantil (35 nens), que ha guanyat el molinenc Daniel Hausman en la categoria masculina i Brenda Teixidó en la femenina. Hi ha hagut 27 inscrits a Alevins, que ha guanyat Alan Teixidó en la masculina i Marta Cano en la femenina.
Roc Cubí i Laia Galbany han guanyat en la categoria de principiants; Martí Comas i Laia Rodríguez ho han fet en la de Benjamins; i Marc Dantí i Cesca Comas han estat els primers en pre-benjamins, en la categoria masculina i femenina respectivament.