• FES-TE SOCI ARA
Dilluns, 16 juny, 2025
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

ERC aposta per una llista que “representa l’ampla diversitat de Molins de Rei”

Clàudia Ferràndiz
11/05/2019
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

El candidat a l’alcaldia, Marcel López, ha explicat que l’equip de la formació republicana municipal engloba gent “des dels 19 anys fins als 91”, de “tots els barris” i d’origen “divers”. L’actual regidor d’Educació també ha resumit un programa electoral “senzill, però complet”.

La candidatura d’ERC a Molins de Rei // Clàudia Ferràndiz

ERC Molins de Rei ha presentat la llista amb la qual es presenten a les eleccions municipals. L’alcaldable d’aquesta formació, Marcel López, ha assegurat que “representa l’ampla diversitat de Molins de Rei”, amb gent “des dels 19 anys fins als 91”, de “tots els barris” del municipi i d’origen “divers”. López ha qualificat la candidatura de “feminitzada”, ja que la conformen 11 dones i 10 homes. El també regidor d’Educació de l’Ajuntament des de fa poc més d’un mes ha afirmat que les persones que formen part del seu equip són “competents i preparades” i amb “experiència cultural i associativa”.

En un acte que ha aplegat una setantena de persones a la plaça del Palau aquest divendres al vespre, la número dos de la candidatura republicana, Marta Espona, ha afirmat que el partit compta amb un equip de persones “perfectament preparades”, amb “experiència en l’àmbit laboral” i “coneixement de realitats culturals diverses”.

L’alcaldable d’ERC, Marcel López, a l’acte celebrat a la plaça del Palau // Clàudia Ferràndiz

Un programa electoral “senzill, però complet”, segons Marcel López

L’alcaldable republicà ha resumit el programa electoral “senzill, però complet” del partit, que es divideix en quatre eixos: fer que “Molins de Rei torni a ser referent comarcal”, convertir el municipi en “sostenible i verd”, implementar la “justícia social” i lluitar perquè els joves no marxin del municipi.

López ha comentat algunes accions que ERC vol tirar endavant si forma part del pròxim govern municipal, com “desenvolupar més econòmicament” Molins de Rei, impulsar un pla que ajudi “que la gent gran envelleixi a casa seva”, plantejar un “pla urbà on es reflecteixin nous llocs d’aparcament” o lluitar contra la “no massificació urbana” de Collserola.

El regidor d’Educació també ha donat a conèixer algunes propostes més concretes, com convertir l’espai Mariona en un “centre cívic per a joves”. 

L’acte ha aplegat una setantena de persones // Clàudia Ferràndiz

Coordinació amb creadors locals per potenciar la cultura

Per la seva banda, Marta Espona ha assegurat que vetllaran per mantenir “viu i present” el teixit associatiu i cultural de Molins de Rei. En aquest sentit, impulsaran la cultura patrocinant la “sala d’exposicions de ca n’Ametller” o intentant “recuperar el cinema”. També contemplen coordinar-se amb “creadors locals de teatre, música, literatura, dansa i expressions artístiques diverses” per programar “activitats per a tots els gustos i les edats”. La número 2 de la candidatura també ha explicat que treballaran per “dignificar i acostar” el “patrimoni històric” del municipi.

Tot i això, la presidenta de l’Agrupa ha remarcat que cal “saber bé què tenim, què volem fer-ne i com ho farem” per “rendibilitzar” els equipaments, les sales i les instal·lacions de què Molins de Rei disposa. 

La número dos de la candidatura republicana, Marta Espona // Clàudia Ferràndiz

Començar “pel municipi” per avançar “cap a la República”

“Volem la República”, ha refermat Marcel López. El cap de llista considera que per assolir aquest objectiu cal començar “pel municipi” i des d’aquest avançar “cap a la República”. L’alcaldable republicà ha llegit una carta del president d’ERC a Catalunya ara en presó preventiva, Oriol Junqueras, que recordava que “al Baix Llobregat ens estem jugant el país” i que és “cabdal” que els ajuntaments “siguin governats per republicans” per “construir un nou país”. En la mateixa línia, el conseller d’Educació de la Generalitat de Catlaunya, Josep Bargalló, que també ha participat en l’acte, ha apuntat que en les properes eleccions “no només ens hi juguem Molins de Rei, sinó que també el futur del país”. 

Bargalló ha defensat que només “guanyant les eleccions i ocupant tots els llocs” possibles a “Molins de Rei, Catalunya, Madrid i Europa” els polítics empresonats podran sortir d’entre reixes. El conseller també ha comentat que el municipi només té un “enemic únic, l’Estat”, que “reprimeix” i “ataca”. 

Marcel López ha conclòs l’acte emplaçant els assistents a denunciar la “repressió” vencent des del “municipalisme” i demostrant a Europa que “som forts”, apostant per la candidatura que encapçalarà Oriol Junqueras als comicis europeus.

El conseller d’Educació, Josep Bargalló // Clàudia Ferràndiz

La llista completa d’ERC a les eleccions municipals de Molins de Rei 2019

1. Marcel López I Estalella

2. Marta Espona i Burgués 

3. Joaquin Llort i Grau

4. Núria Garriga i Pujol

5. Alba Patricia Cabral i Ortiz

6. Laia Juarros i Menéndez

7. Arnau Pedrol i Vila

8. Sandra Ramírez i Clavero

9. Francesc Espinosa i Arcas

10. Cristina Rodríguez i Galceran

11. Oriol Ibàñez i Roig

12. Rosa Rimblas i Riba

13. Jose Maria Juarros Heras 

14. Teresa Canals i Sabaté 

15. Alexander Vasquez Sanchez

16. Enriqueta Aragonès i Alabart

17. Ramon Canal i Feliu

18. Eva Perelló i Menasanch

19. Lluís Benet i Bosch

20. Cristina Rodrigo i Solé

21. Francesc Rimblas i Balagué

Relacionats

Etiquetes: eleccions municipalsEleccions Municipals 2019ERCERC Molins de ReiJosep BargallóMarcel LópezMarta Espona
EnviarCompartirTuitCompartir
ERC denuncia la “deixadesa de l’espai públic” i reclama al govern municipal una actuació immediata

ERC denuncia la “deixadesa de l’espai públic” i reclama al govern municipal una actuació immediata

29/05/2025
Una petita rambla connectarà la nova residència d’avis amb el barri de la Granja

L’oposició insta el govern sociocomú a intensificar la recerca de finançament públic per la residència

16/05/2025
August Tarragó renuncia a l’acta de regidor

August Tarragó és nomenat assessor tècnic del grup municipal d’ERC

05/05/2025
ERC commemora la proclamació de la República al racó de Lluís Companys

ERC commemora la proclamació de la República al racó de Lluís Companys

15/04/2025
Marta Espona (ERC): “S’han d’implantar el màxim d’iniciatives que no siguin solament la construcció”

Què fem pel català des de l’àmbit local?

03/04/2025
Els col·lectius feministes organitzen un ‘Dia de cures’ per reivindicar la igualtat més enllà de les dates assenyalades

Les entitats commemoren el 8M amb marxes, tallers i xerrades per la igualtat

05/03/2025
Article següent
47% de dones a les candidatures de Molins de Rei

47% de dones a les candidatures de Molins de Rei

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana
Esports

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana

Samar Elansari
16/06/2025
El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta
Política

El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta

Samar Elansari
16/06/2025
L’Ajuntament equipara les condicions salarials de les escoles bressol municipals
Societat

L’escola bressol La Traca incorpora 13 places més d’infantil 1 davant l’alta demanda

Samar Elansari
13/06/2025

VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei
VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei

Samar Elansari
12/05/2025
Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat
VIU Empresa

Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat

Samar Elansari
20/03/2025
Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil
VIU Empresa

Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil

Viu Molins de Rei
18/03/2025

SALUT INTEGRATIVA

mosaic
Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Ariadna Grané - Mosaic
18/02/2025

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

Anna Planas - Mosaic
17/12/2024

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals
Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dra. Montse Casals - Centre Casals
07/05/2025

VIU+

Enderroquen els antics vestidors de l’Atlètic Incresa

Butlletí | Gairebé vint anys de demandes en equipaments esportius

09/06/2025
Solar de la granja

Butlletí I Els pactes de la residència

17/05/2025
La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

02/05/2025
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?