Els socis de Viu Molins de Rei es poden emportar un llibre que aborda “la guerra en nom de Déu” i relata les etapes de la vida del segon fill del profeta Isaïes, Maherhasbaaz, que va viure al segle VII a.C.
Viu Molins de Rei sorteja entre els seus socis un exemplar de ‘La tumba del rey’. Aquest llibre, escrit per l’historiador molinenc Franc Conde, s’endinsa en les etapes de la vida del segon fill del profeta Isaïes, Maherhasbaaz, que va viure al segle VII a.C., durant l’època de màxim esplendor d’Assíria. També qüestiona “l’existència de Déu” i “per què els homes fan la guerra” en el seu nom, segons va explicar l’autor a Viu Molins de Rei.
Franc Conde donarà a conèixer ‘La tumba del rey’, que és el seu primer llibre, aquest dimarts 17 de setembre a les 18:30 hores a la Biblioteca El Molí.
Si encara no ets soci, te’n pots fer per entrar al sorteig. Per participar-hi, només cal omplir el formulari següent: