El consistori programa dos cursos per presentar eines que millorin la presència i la comunicació online dels comerços i serveis en marc del cicle ‘Digitalitza el teu negoci’. Hi haurà dos cursos: un d’iniciació i l’altre amb un nivell més avançat.

Davant l’augment de la venda online, l’Ajuntament ha preparat un cicle de cursos en línia anomenats ‘Digitalitza el teu negoci’ per als comerços i serveis del municipi.
La formació, que serà gratuïta, pretén incrementar la presència a les xarxes socials de les botigues del municipi i obrir nous canals de venda alternatius a la compra presencial.
Els cursos són totalment digitals en horari de migdia i oferiran eines per optimitzar al presència i la comunicació en línia.
Van començar el 21 d’octubre amb dos nivells: un d’iniciació i l’altre d’optimització, amb un nivell més avançat.
El curs d’incitació anirà a càrrec de Marta Agulló, experta en disseny, comunicació i eines digitals, mentre que l’avançat el presentarà Jordi Beumala, gestor en comunicació digital. Aquest últim s’iniciarà el dia 23 de novembre.
Tots dos tenen com a finalitat la comunicació en l’entorn digital per arribar als clients, entenent la comunicació i sabent quins continguts funcionen a cada xarxa.
