El passat divendres 13 d’agost el mòdul extern del CAP acollia una campanya de vacunació sense cita prèvia per a majors de 12 anys de Molins de Rei i el Papiol. Fins a 258 persones s’hi van apropar per rebre la primera inoculació de la vacuna contra la Covid-19.

Les persones vacunades a Molins de Rei segueixen augmentant setmana rere setmana, i més a causa de les diferents campanyes que ha engegat el departament de Salut de la Generalitat per accelerar el ritme de vacunació durant el mes d’agost a tot Catalunya.
El passat divendres dia 13, l’annex del CAP acollia una jornada de vacunació massiva, de 9 del matí a 1 del migdia, dirigida a totes aquelles persones majors de 12 anys residents a Molins de Rei o El Papiol que encara no haguessin rebut cap dosi de la vacuna.
Concretament durant aquestes quatre hores en què el mòdul extern del Centre d’Atenció Primària, que es va crear precisament per atendre casos relacionats amb la Covid-19, va estar oferint aquest servei es van vacunar 258 persones segons expliquen des del Departament de Salut a Viu Molins de Rei.
Actualment hi ha 22.362 persones que han rebut la primera dosi de la vacuna contra la Covid -un 73,48% de la població-, i 17.830 que han estat inoculades amb ambdues dosis -un 58,59%-. Aquestes xifres s’extreuen del mapa del Biocomsc de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), elaborat pel molinenc Toni Sanclement, que recull les dades de vacunació més recents a l’àrea bàsica de Salut de Molins de Rei, que també inclou El Papiol.
Més comentat 2