• FES-TE SOCI ARA
Dimecres, 18 juny, 2025
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Carta oberta a Joan Ramon Casals i Xavi Paz

Eduard Suarez
15/12/2016
a Opinió
EnviarCompartirTuitarEnviar

Benvolguts companys de consistori,

Ja fa dies que em ronda pel cap com podia defensar-me de forma justa i transparent d’un seguit d’acusacions infames que heu abocat sobre el meu grup municipal i en particular sobre la meva persona en tant que representat d’ERC a la comissió de patrimoni, i he pensat en escriure-us una carta de manera oberta. Certament ja ha passat prou de temps des de les últimes eleccions municipals com per parlar amb certa perspectiva i, sí senyor, no em costa res reconèixer que la sociovergència va sortir reforçada. Per tant, malgrat que a mi em sembli una forma de govern que ens treu dinamisme i sense cap mena d’il·lusió, els molinencs us van fer confiança i és just i coherent que la repetíssiu. Res a dir, esperem que en futures ocasions ERC faci uns magnífics resultats i puguem revertir la situació tot i que de moment no ha estat el cas.

Però siguem francs, amb ERC heu pogut arribar a acords amb temes que són importants i per tant, quan la cosa ens ha quadrat a tots, políticament parlant, hi ha hagut diàleg i entesa, i és aquí on em sento molt agreujat per la vostra actitud i sobretot per les vostres suposades acusacions. Dic suposades perquè sou tant covards que no teniu ni el més mínim gest de dignitat per dir de forma clara quin partit i quin membre de la comissió de patrimoni s’ha saltat l’Acord de confidencialitat? Per part nostra, l’únic que hem fet és vetllar pels interessos del col·lectiu i no d’uns quants i sobretot fer propostes que poguessin aportar un mínim de sentit comú a un tema, el del patrimoni, que és altament sensible i del qual s’ha de fugir dels populismes i dels titulars fàcils. Per això vam demanar l’aturada de llicències, perquè els tècnics poguessin fer la seva tasca de forma més reposada: per cert, una proposta, aquesta, que no seria tant descabellada quan dues setmanes després que ERC ho demanés, vosaltres com a govern ho vau executar.

Així que, Joan Ramon i Xavi, ha arribat l’hora que deixeu d’amagar-vos sota velades acusacions i digueu en què i qui ha perjudicat el patrimoni de la vila amb la seva indiscreció. Feu-ho si us plau, us ho demano com a company de consistori i també com a persona que creu en la feina que estem duent a termes els electes locals arreu del país i també a la nostra vila. Si no ho feu, qui us escriu haurà de començar a pensar que la relació que hem mantingut fins ara, que tot i ser discrepant en molts temes ha sigut prou franca, s’haurà acabat i passarem a un altre estadi al qual jo no vull arribar ni crec que sigui el millor per a ningú.

Atentament,

Eduard Suàrez i Rovira. Regidor d’ERC Molins de Rei i membre de la Comissió de Patrimoni.

Relacionats

Etiquetes: Catàleg de patrimonicomissió de patrimoniEduard SuarezERCpatrimonisuspensió de llicències
EnviarCompartirTuitCompartir
ERC denuncia la “deixadesa de l’espai públic” i reclama al govern municipal una actuació immediata

ERC denuncia la “deixadesa de l’espai públic” i reclama al govern municipal una actuació immediata

29/05/2025
Una petita rambla connectarà la nova residència d’avis amb el barri de la Granja

L’oposició insta el govern sociocomú a intensificar la recerca de finançament públic per la residència

16/05/2025
Marta Espona (ERC): “S’han d’implantar el màxim d’iniciatives que no siguin solament la construcció”

Què fem pel català des de l’àmbit local?

03/04/2025
Joan Tardà destaca l’“arrelament popular” de la Candelera

Joan Tardà destaca l’“arrelament popular” de la Candelera

02/02/2025
El govern aprova la continuïtat de l’empresa de neteja sancionada amb un increment dels costos del 21%

ERC creu que la falta de gestió estanca el reciclatge

12/12/2024
L’Ajuntament aprova una moció d’ERC per fer accessible la plaça del Palau

L’Ajuntament aprova una moció d’ERC per fer accessible la plaça del Palau

09/12/2024
Article següent
Pere Arcas (al fons) és la cara visible de l'Espai en Blanch, que està preparat per funcionar com un espai polivalent // Jordi Julià

Neix l'Espai en Blanch per "posar en contacte persones que facin coses noves"

Més comentat 3

  1. dclosa says:
    9 anys enrere

    Sr, Suarez , Se repite usted…, A la ciudadanía de Molins de Rei, y algunos muchos que penosamente les votaron no nos interesa sus ocurrencias del día, ni las cartas a sus benvolguts, o no tant benvolguts, companys del consistori. Lo que les tenga que decirles a ellos, dígaselo en los plenos, y no aquí, y que por cierto Usted en los plenos, está bastante calladito…. allí podrá defensar-se de forma justa i transparent del seguit d’acusacions infames que CIU-Molins i el PSOE-Molins ha abocat sobre el seu grup municipal ERC-Molins , en particular sobre la seva persona, en tant que representant d’ERC-Molins a la comissió de patrimoni, Nos alegra lo que nos dice, de que en les últimes eleccions municipals reconèixex que la sociovergència-Molins de Rei en va sortir reforçada, encara que li sembli que fan una forma de govern que ens treu dinamisme, sense cap mena d’il•lusió, i que espere, amb un ciri encés, que en futures ocasions ERC-Molins , despres de la nefasta tasca de oposició que está fent , facin uns magnífics resultats i puguin revertir la situació. Si segueixen axis, molts ciris tindrá de cremar…. Estem al corrent que per no perdre protagonisme ERC-Molins i poguer justificar la paga dels 380 €/ple i regidor , ERC-Molins, amb CIU+PSOE ha pogut arribar a acords amb temes que no són importants per la ciutadania, i els ha quadrat a tots, políticament parlant, i que hi ha hagut diàleg i summisió de ERC-Molins , i amb tor aquest espectacle de summisió es senti molt agreujat per la actitud de CIU + PSOE ,per les acusacions que li fan.. i que son uns covards, que no tenen ni el més mínim gest de dignitat per diguin de forma clara, quin partit i quin membre , i quin espía, de la Comissió de Patrimoni s’ha saltat l’acord de confidencialitat, No nos creemos que ERC-Molins l’únic que han fet és vetllar pels interessos del col•lectiu i no d’uns quants, i sobretot fer propostes que poguessin aportar un mínim de sentit comú a un tema, el del patrimoni, que és altament sensible i del qual s’ha de fugir dels populismes i dels titulars fàcils, i que ERC_molins va ser l’unica que van demanar l’aturada de llicències, perquè els tècnics poguessin frenar el progrès urbanistic de la vila
    No veo de que se extraña, de sus compañeros Joan Ramon i Xavi,, de que son especialistas, como el avestruz, d’amagar el cap sota l’ala i fer velades acusacions , perjudicat el patrimoni de la vila amb indiscrecions. Ingénuo és quien se crea que es una persona que creu en la feina que estan duent a termes els electes locals , especialmente el disidente bodeguero, CUP , etc arreu del país i també a la nostra vila. La sumisión de ERC-Molins ha hecho que ignorasen y luchasen por los descuentos aplicar al IBI en carácter retroactivo del 18% del 2016 y el 8 % del 2017 por la reducción del valor de mercado de los pisos, y consecuentemente el valor catastral o base imponible aprobadas por el mismísimo demonio Lucifer anticatalanista , Sr. Montoro , Ministro de Hacienda ( de Madrid).
    Mal recuerdo tenemos de Victor Puntas (el guaperas) (ERC) sin oficio ni beneficio, que entre 2007 y 2011 se ensacó 212.508,80 € (35 Mill Ptas) , y que luego ha estado medrando en el cementerio de elefantes del Consell Comarcal, y ahora está con un buen sueldo como persona de confianza de ERC en Sant Vicens H. Jo no vull arribar ni crec que sigui el millor per a ningú.
    ¿Sr. Suárez, en que trabaja usted? , ¿ Ha trabajado alguna vez en la privada? , ¿Cuales son sus ingresos dinerados?

    Respon
    • ParaDaniel says:
      8 anys enrere

      Buenos días Daniel,

      Usted, aparte de criticar todo lo que publica este medio, ¿qué otras cosas aporta a nuestro municipio?
      Estaría encantado de que me pudiera responder, ya que lo veo siempre aquí en plan negativo y sin aportar ninguna solución o propuesta de interés o que pueda ser mínimamente viable.

      Un saludo y no se lo tome mal 😉

      Respon
      • dclosa says:
        8 anys enrere

        Señor ParaDaniel, No se lo tome mal, pero , “No hay peor ciego que el que no quiere ver” , No, no estoy de acuerdo con lo que me dice, de que yo critico todo lo que se publica este medio, No es cierto, Sólo comento y doy mi opinión, (si me lo deja pasar la censura de Viu molins,) los artículos que afectan a nuestro municipio, Que yo recuerde nunca he comentado noticias deporte , entitats, cultura, etc. No entiendo muy bien su pregunta : ¿qué otras cosas aporta a nuestro municipio?, y si hay algún método o protocolo preestablecido y aprobado por usted , para que los comentaristas podamos aportat cosas…
        No tengo ningún problema en lo que me dice de que : Estaría encantado de que le pudiera responder, Justamente me dá una alegría , y veo que lo que escribo, se lo lee alguien, ya que mis réplicas que hago a los politicos locales, si se las leen , veo que las aceptan como verdaderas con resignación y sin replicar. Lamento que vea en mis réplicas, siempre aquí en Viu Molins y en El Llaç facebook, , en plan negativo y sin aportar ninguna solución o propuesta de interés o que pueda ser mínimamente viable. La enfermedad contagiosa de cleptomanía de los actuales politicos locales, enfermedad propagada por Ivan Arcas Blach (ICV) , ineptitud para el cargo del actual alcalde Joan Ramon Casals Mata (CIU) que no responde a las instancias, el trágame a la no reducción del 18% del recibo del IBI del 2016 y el 8% para el 2017 pese a la aprobación de Montoro , la lapa de la radio municipal 100% dependiente, la mala gestion de los autobuses Molins-Bus siempre vacios y a cargo del presupuesto, los paneles solares Cateura sin funcionar, el jardin Palau sin aparcamiento subterráneo, la nueva biblioteca sin aparcamiento subterráneo y de 3.000 m2 cuando ahora los libros son digitales, y no sabemos cuanto nos va a costar al final, los charcos de la campa de parking en la Fede, los escandalosos sueldos de los gandules politicos locales, el reparto de las las poltronas de dedicacion plena, los mamones en cargos políticos de confianza, ….. Repito : “No hay peor ciego que el que no quiere ver” . Sin acritud…
        Un saludo.

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Les escoles bressol treballen per obrir amb garanties però amb menys demanda
Societat

Les AFAs de les escoles bressol veuen inviable l’obertura de nous espais

Samar Elansari
17/06/2025
L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana
Esports

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana

Samar Elansari
16/06/2025
El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta
Política

El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta

Samar Elansari
16/06/2025

VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei
VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei

Samar Elansari
12/05/2025
Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat
VIU Empresa

Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat

Samar Elansari
20/03/2025
Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil
VIU Empresa

Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil

Viu Molins de Rei
18/03/2025

SALUT INTEGRATIVA

mosaic
Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Ariadna Grané - Mosaic
18/02/2025

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

Anna Planas - Mosaic
17/12/2024

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals
Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dra. Montse Casals - Centre Casals
07/05/2025

VIU+

Enderroquen els antics vestidors de l’Atlètic Incresa

Butlletí | Gairebé vint anys de demandes en equipaments esportius

09/06/2025
Solar de la granja

Butlletí I Els pactes de la residència

17/05/2025
La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

02/05/2025
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?