El trànsit rodat estarà prohibit a la banda riu des d’avui fins al dia 7 d’agost per uns treballs d’encreuament de canonades. Els veïns de la zona tindran pas exclusiu entre el Parc del Pont de la Cadena fins a l’Avinguda València.
A partir d’avui, l’Ajuntament de Molins de Rei tallarà la circulació de vehicles del passeig de Pi i Margall, a la banda riu, durant dos dies. En un comunicat, el consistori ha informat que les restriccions es realitzen “per uns treballs d’encreuament de canonades d’aigua i serveis, que fan necessari el tall de circulació entre avui dia 5 d’agost i el 7, tots dos inclosos”.
A conseqüència d’aquests treballs, la circulació de cotxes estarà tancada durant aquest període. Malgrat el tall, els veïns i veïnes disposaran de pas exclusiu des del Parc del Pont de la Cadena fins a l’avinguda de València.

Des d’avui mateix, l’Ajuntament també ha iniciat les obres de reparació i millora d’una vorera del carrer Àngel Guimerà entre Poeta Mateu Janés i Roger de Llúria. Està previst que els treballs s’allarguin durant quatre setmanes. Les obres permetran recuperar 400 metres quadrats de vorera.