A causa de la previsió de pluges per aquest cap de setmana la Trobada de Cervesers Artesans ha quedat ajornada per als dies 8 i 9 d’octubre. El pregó de la Festa Major, finalment, es realitzarà al teatre de la Peni.

La Festa Major d’aquest any començarà passada per aigua. La previsió meteorològica per aquest primer cap de setmana de festes ha obligat l’Ajuntament a canviar la localització del pregó per pluges. El pregó, finalment, es realitzarà aquesta tarda de divendres a les 20:30 hores al teatre de la Peni, quan estava previst la seva realització a la plaça de l’Ajuntament.
Les pluges també afectaran altres activitats programades per a aquests dies com la Trobada de Cervesers Artesans, que ha quedat ajornada per al cap de setmana del 8 i 9 d’octubre. Segons han informat als perfils de les xarxes de la trobada “l’organització ha pres la decisió d’ajornar la trobada a causa de les previsions meteorològiques adverses pel proper cap de setmana”.
D’altra banda, també s’han ajornat les havaneres amb el grup Ancla organitzades per l’Associació de Veïns de Bonavista El Mas i l’actuació d’Improderadas Club al barri de l’Àngel. Aquestes dues activitats s’havien de celebrar divendres al vespre.